Anarion
Władca Utopii, Wojownik
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zaginiony stary ląd...
|
Wysłany: Śro 13:08, 03 Maj 2006 Temat postu: Rasy i Klasy |
|
|
Rasy:
Elfy - smukłe, wyskie istoty, przypominające wygladem ludzi. Są niesmiertelni, zginać moga jedynie w walce. Cechuje ich dobry wzrok i słuch. Kochają piękno i przyrodę.
Rasa elf z powodu przeludnienia jest niedostepna do odwołania.
Ludzie - istoty nie odznaczające się specjalnymi zdolnościami. rasa uniwersalna. Ludzie są często podatni na wszelkie choroby, ale nadrabiają to wytrzymałościa psychiczną i fizyczną.
Hobbity - istoty niskiego wzrostu, z wygladu podobne do ludzi. Charakteryzują je duże, owłosione stopy. Mają pokojową naturę, kochają zabawę i jedzenie. Hobbici mieszkają w norkach. Żyją ok. 120 lat.
Orki - mroczna rasa. Stworzeni wojownicy. Najczęściej łącza się w klasy i walczą przeciw sobie.
Krasnolud - rasa charakteryzujaca się niskim wzrostem, długo brodą i wytrzymałością. Posiadają specyficzne poczucie humoru, są lojalni i honorowi. Żyją ok 350 lat.
Uwaga istnieje możliwość półelfa, czyli pół elfa, pół człowieka Ale pamiętajcie, że postać ma cechy pośrednie miedzy człowiekiem, a elfem. Zazwyczaj półelfy prowadzą tryb życia zwykłych elfów.
Klasy:
Mag (czarodziej) - swoje życie poświeca magii, stara się poznać jak najwięcej czarów. Mag w zależności moze być dobry lub zły.
Wojownik - świetnie walczy różnymi rodzajami broni. Gdy przyjdzie do walki nie ustępuje pola, a dodatkowe lata nauki sprawiają że doskonale potrafi rozplanować sobie sytuacje w której się znajdzie czy to do rozwiązania siłowo czy to innym sposobem. Wojownik w zależności może byc dobry lub zły.
Nekromanta - jest to postać będąca mostem między światem żywych i umarłych. Rodzaj czarodzieja (maga, czarnoksiężnika), mający zdolność wskrzeszania dusz, ożywiania umarłych, bądź też tworzenia nieumarłych - szkieletów, zombie, ghuli i innych istot z martwego ciała lub kości ludzi bądź zwierząt - i ich kontrolowania. Postać negatywna.
Kapłan - zaspokaja duchowe potrzeby. Jest zarówno obrońcą, jak i uzdrowicielem. Nie jest jednak niechętny walce. W przypadku zagrożenia złem kapłan bez wahania odnajdzie je i zniszczy. Postac może być negatywna lub pozytywna.[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|